úterý 26. února 2013

Bára 8M - žvatlá, povídá a začíná se stavět na 4 (23.2.2013)

Bára je velký povídálek. Už mluví bá-ba, dokonce i bá-ra, tá-ta, má-ma, dě-dě ...pěkně žvatlá a stále nejvíce u jídla.

Já jsem měl chřipku a tak je u nás často na výpomoc prababička. Spolu si čteme, zpíváme a líbí se mi, když mi při usínání povídá o kostelíčku a prstem při tom kreslí po obličeji.

Bára měla mít v pátek 15.2. svoje první plavání, ale raději tam maminka s ní nešla, kdyby Bára bojovala s mojí chřipkou. O víkendu jsme pak zůstali doma. S tátou jsem šek každý den na krátkou vycházku - jednou na nákup a po druhé s odpadky a zkusit ofuky na Zálesáka.

Ve čtvrtek 21. února jsem už měl jen trošku rýmu a občas jsem kucknul, maminka mne tedy s Bárou odvedla ráno do školky. Odpoledne k nám přijel na návštěvu děda z Liberce a šel mne s maminkou a Bárou vyzvednout ze školky. Pak se nám děda doma pěkně věnoval. Večer se Bára v postýlce stavěla na čtyři a houpala se na kolýnkách. V postýlce se zarazí o kraj, jinde jí to nejde.

V pátek šla Bára poprvé na plavání. Moc nejančila jako já, když jsem byl malý, ale líbilo se jí to. Večer jsme pak odjeli na víkend do Bedřichova za Ellou, Lisou, Ančou, Ondrou a malou Elinou.

V sobotu 23.2. bylo Báře 8 měsíců. Dopoledne jsme byli s rodiči na stadionu, Barunka spala a já jsem jezdil s Ellou a s tátou na saních. Pak za námi přijela babička z dědou z Bělé, kteří byli na cestě do Lázní Libverda. Společně jsme si dali oběd v hotelu Jelínek. Trochu jsem tam lumpačil a pak jsem byl tak unavený, že jsme s tátou přišli na chatu a hned oba usnuli. Barunka usnula už při prvních metrech v kočárku a zůstala spát venku. Jediná maminka místo odpočinku šla rychle na běžky. Táta s Bárou vstávali těsně před tím, než se vrátila maminka z vyjížďky na Hřebínek a já jsem ve vymrazené místnosti hibernoval až do půl šesté. Taky se mi pak večer moc nechtělo jít spát.

V neděli jsem byl na stadionu s babičkou a dědou Libereckými. Na běžkách jsem přešel celý stadion a pak jsem boboval. Rodiče zatím byli na běžkách. Cestou z Bedřichova jsme se stavili na svačinu v Turnově a přijela tam i Karolínka a malá sestřenka Eliška. Ta už nejen leze, ale staví se a dokonce i sedí v židličce.

V pondělí šla Bára na rehabilitaci a já jsem jí tam doprovodil. Maminka si s ní má dál hrát na zemi a na balónech, aby Bára zvedala trup nahoru, nejen zadeček nebo ruce. Barunka má ještě přijít na další kontrolu až začne lézt.

V úterý pak byla Barunka u doktorky na 8 měsíční prohlídce. Bára má 8,05 kg a 72 cm, prý pěkně prospívá. Taky že pěkně jí skleničky i 190 g porce doma vařené zeleniny. Paní doktorka posvětili pití převařené vody z kohoutku. Bára vypije cca 50 ml vody za den. V noci se Báře spustila rýma, tak to bude zas bojovat s nějakou virózou. Bára již nějakou dobu nosí na noc plenky velikosti 4.




Žádné komentáře:

Okomentovat