neděle 10. března 2013

29. měsíc - Opět marodíme! Proč? (10.3.2013)

Usínám při knížkách a začínám se často ptát Proč?

Do jeslí jsem šel mimořádně v úterý, ve středu a v pátek. Ve středu 27.2. jsme tam měli Barevný den a celá jesličková třída byla oblečená do červených oblečků. Já jsem se na středeční den moc těšil a v úterý jsem si s radostí zkoušel, co si vezmu na sebe.

Bára se ve čtvrtek 28. února začala zvláštním způsobem plazit, již se více pohybuje a mé hračky jsou v ohrožení. Museli jsme s maminkou některé hračky přemístit na horní část skříňky.

Mne i Báru baví cvičit na balónu. Já jsem začal dělat kotrmelce, ale maminka se bojí, že vůbec nevyměřuji, kterým směrem kotrmelec dělám - na Báru, z postele dolů apod.

O víkendu jsme zůstali doma. Táta byl v sobotu na nějaké konferenci, odpoledne jsme se šli společně projít a já si vzal ven kolo. Pěkně jsem drandil. Cestou domů jsme se stavili v Bille a mimo jiné koupili těsto na štrúdl. Ten teď pečeme hodně často, protože se snažíme zkonzumovat co nejvíce turnovských jablíček. Těch má totiž babička stále plný sklep i schody.

V neděli odpoledne mi maminka naměřila teplotu a večer už horečku, před půlnocí jsem dostal Nurofen. Do rána jsem se trochu vypotil a začal hezky odkašlávat, ale přes den mi zas teplota vylítla nahoru a po obídku jsem si zas dal Nurofen.

V pondělí 4. března se Bára postavila na čtyři už i sama na koberci. Stále se víc pohybuje takovým zvláštním plazením nebo se vzpírá resp. plazí rukama. Asi musí přijít na to, jak lézt. Mamince to ale nedalo a raději šla ve čtvrtek ráno s Barunkou na rehabilitaci. Barunka při plazení totiž pravou nožičku vůbec nekrčí do strany, tak jim doktorka ukázala, jak Barunce pomáhat správně se plazit. Zároveň si ukázaly, jak mají zkoušet lézt a dělat nějaký cvik na čtyřech.

V úterý po probuzení se mamince moje kašlání už vůbec nelíbilo, tak jsme všichni šli rychle k paní doktorce. Bára byla na poslech čistá, já jsem tam však něco měl a k tomu jsem měl stále horečky. Dostal jsem tedy 2x denně 5ml Spiropentu a no noc k tomu Fenistilové kapičky. Bára, která v úterý už vypadala celkem dobře, začala ve středu večer také divně kašlat a ve čtvrtek už jsme oba kašlali, že se maminka bála, abychom si nevykašlali průdušky z těla. V pátek jsme tedy šli k doktorce, já jsem dostal antibiotika Klacid (3ml po 12 hodinách) a Barunka se mnou začala užívat Spiropent (2x denně 3ml plus v poledne 2,5ml Prospanu). Já bych nejraději užíval jenom Prospánek, ten mi moc chutná. Ta antibiotika mají v sobě divné granulky, které mi vždy na nějakou dobu uvíznou v puse. Jsou ale asi účinná, o víkendu jsem už byl bez horečky. Dostal jsem ale ještě něco a to bylo lízátko v obrázku. Bylo to moje první lízátko, maminka mi ho na cestu domu schovala a pak jsem si ho ještě různě polizoval odpoledne, byla to dobrá zábava.

Barunka měla v pátek večer a v sobotu večer horečku, jinak zvýšenou teplotu a velkou rýmu. Přestala si stoupat na kolínka a jen se podivně plazila. Byla hodně unavená. O víkendu jsme zůstali doma a já si užíval tátu a dělal jsem s ním kotrmelce z gauče. Maminka nás klidnila, že jsem nemocný a měl bych si spíš třeba číst knížku. V neděli 10. března se spustila velká rýma i mamince.

Žádné komentáře:

Okomentovat