sobota 23. března 2013

Bára 9M - upovídaná píďalka (23.3.2013)

Bára si oblíbila máminy náušnice. Bojím se, že maminka přijde brzy o ucho.

Já si rád zpívám a říkám si spoustu různých básniček.

Bára se na dovolené na Klínovci důkladně rozpíďalkovala. Je to teď naše malá píďalka a můžeme se spolu plazit a honit po bytě. Je to velká zábava, také spolu na sebe povykujeme.

Dovolenou na Klínovci jsme si báječně užili. Hned v sobotu 16.3. po příjezdu jsem z okna našeho pokoje objevil tunel s jezdícím pásem pro lyžaře a šel jsem odpoledne s tátou lyžovat. Už si dávám ruce na kolínka a v pondělí při lyžování s maminkou jsem i udržel nohy v pluhu a mohl začít dělat obloučky. V neděli jsme se přemístili do Božího Daru, abychom se přiblížili trati Karlova běhu. Krom jiných tam závodil i děda Karel. Ten mezi Karly vyhrál a tak bylo večer co zapíjet. Já jsem v nepřízni počasí (zejména vítr) také běžkoval, hodně jsem toho nachodil a napadal po zledovatělém městečku a nejvíce se mi líbilo hřiště pod sjezdovkou. Zbytek času na Klínovci jsem zejména s tátou sáňkoval. Moc mě bavilo chodit s babičkou na jídlo do hospůdky. Bára se tam na nás také z autosedačky spokojeně dívala. Když jsme v úterý odjížděli, tak se ještě děda odvážně učil na snowboardu.

Báře už je lépe a tak spí celou noc. Na dovolené jsme se naučili všichni zhruba ve 21 hodin usínat. S Bárou vstáváme na mlíčko něco po šesté. Bára pak obvykle ještě asi do osmi hodin spí. Přes den Bára spí mezi každým jídlem. Výjimka byla na horách, kdy odpoledne vyspávala dlouho a pak vydržela přes naší večeři až do její kaše vzhůru.

V naší oblíbené dm-drogerii má dlouhodobě výpadek moje mlíčko a tak jsem od středy 20. března začal ráno pít mléko normální.

Ve středu jsme odpoledne jeli na výpravu na družstvo pro nějaké dokumenty. Bylo krásné počasí a já si vzal kolo a pěkně jsem drandil.

Ve čtvrtek šla Bára na rehabilitaci a já jsem jí tam doprovodil. Hrál jsem si tam s hračkami a Bára se učila nový cvik na stole. Má se odrážet z kolínka a nadzvedat zadeček. Bára se místo lezení píďalkuje a levou nožku používá více. Cvičení by jí mělo pomoc začít správně lézt. Jenže maminka byla další dny z toho trochu nešťastná, protože Bára se zas přestala stavět na čtyři a místo cvičení jí píďalkováním utíká pryč.

V pátek 22.3. se Bára sama odhodlala a vlezla do tunelu Housenka, který jsem předchozí den vytáhl z krabice a s maminkou postavil. Dopoledne jsme byli venku, jeli jsme do knihovny vrátit knížku a já se proháněl na kole, sotva mi maminka stačila.

V sobotu šla Bára s tátou do OBI, budeme zase pěstovat rajčata. Já jsem odpoledne byl na mašinkách na Nádraží Prosek, tentokrát s maminkou. Potkali jsme tam Vojtíka s tetou Verčou z plavání a i přes studený vítr jsme je doprovodili na metro.

Žádné komentáře:

Okomentovat