pátek 10. května 2013

31. měsíc - jezdím na šlapacím kole (10.5.2013)

O víkendu 27.-28. dubna jsme byli letos poprvé v kempíku plných závodníků na kole. Jeli jsme na MTBO závody do Chrasti. Parádně jsem si to užil zejména ve společnosti s Ellou.

Od té doby, co jsem si půjčil od Tedíka šlapací kolo uběhl asi týden a já sám jezdím. První den jsem byl s pomocnými kolečky, ty ale tatínek sundal, protože mi spíše vadily. Další den mi maminka přidržovala za sedlo a na pár sekund mne občas pustila.

V úterý 30. dubna jsem šel dopoledne s maminkou na šlapací kolo a tentokrát jsem po rozjezdu jezdil úplně sám. Měl jsem sice pár padacích výstupů, ale to ještě vypiluji. Odpoledne k nám na návštěvu přijel kamarád Vojta s maminkou Ráďou. Pořádně jsme spolu dováděli nejdříve doma a potom i na hřišti. Já jsem tam jezdil na kole a Vojta na odrážedle.

Ve středu 1. května jsem ujel na šlapacím kole svůj první kilometr. Jel jsem s tátou do OBI a zpět. Bára už s maminčinou pomocí (za nožičky) docela kus lezla po čtyřech. Při cvičení na stole ale trošku bojují, Bára se vysmekává pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat