čtvrtek 23. května 2013

Bára 11M - pápá a paci-paci (23.5.2013)

Víkend 11. a 12. května jsme strávili v Bělé. Já jsem si tam parádně užíval jízdy na šlapacím kole s tátou. Jezdil jsem dokonce do velkého kopce do města, kde je na náměstí trampolína. A cestou zpět jsem z kopce také šlapal. Táta mi samozřejmě v kopci trochu pomáhal, ale jinak drandím sám. V neděli se konala v Bělé časovka a na závod přijel strejda Jirouš v doprovodu tety Katky a Lúči. Doprovod si vyjel na kole na vyjížďku a pak se na nás ještě holky přišly podívat, už jsem je dlouho neviděl. Odpoledne táta odjel do Prahy na kole se strejdou Jiroušem a dalšíma dvěma. Tatínek si svojí letošní první jízdu na silničce pěkně užil a doma jsme jej našli docela unaveného.

Barunka si o víkendu užívala pozornosti babičky a dědy a tamních hraček. Nejoblíbenější má malou řehtačku od panenky, ale také si ráda hraje s velkými autíčky se setrvačníkem. Pro hračky si sama lezla do malé přepravky. Na kolínka si Bára stoupla i na kluzkém konferenčním stolku, ale o lezení se stále mluvit nedá.

V pondělí jsem byl na plavání a poprvé jsem si nasadil na hlavu plavecké brýle. Nejdřív jsem je na hlavu nasadit nechtěl, ale pak jsem zjistil, jaká je to s brejličkami pod vodou velká zábava a byl jsem pak víc pod hladinou než nad ní. Začínám občas mluvit v mužském rodě.

Ve středu 15. května jsem byl poprvé na závodě v orientačním běhu. Konalo se to v areálu Bohnické léčebny, byli jsme tam jako v lese. Potkal jsem se tam i s Barunkou Kalinovou. Vystartovali jsme sice společně bok po boku, ale Barunka chtěla běžet a já chtěl jen jít. Takže jsme se po první kontrole rozloučili. Na čtvrtou kontrolu jsem se sice rozběhl, ale po chvíli jsem chytal zajíce, takže dál z běhání moc nebylo. Kontroly mne bavilo štípat a cestou jsem zvládl prozkoumat spoustu zajímavého, např. starou pumpu a nějaký kovový nájezd, po kterém se dobře běhalo tam a zpět. Celé jsme to s maminkou a Barunkou obešli, docela mne to bavilo a příště bych rád šel zase a třeba budu i běhat.

Ve čtvrtek 16. května se Barunka sama zase začala snažit a na čtyřech párkrát nadzvedla ruce a kousínek popolezla. V pátek na plavání to trénovala zase. Tam jí ale nejvíc bavilo v šatně mizet pod skříňkami.

Víkend jsme si pěkně užili ve Starém Městě pod Landštejnem, kde se konaly závody MTBO. Spali jsme opět v autě a byla tam s námi i kámoška Ella. Společně jsme házeli kamínky do potoka, hráli si na hřišti i jezdili na šlapacích kolech.

Maminka si ze závodů přivezla velkou rýmu a kašel a tak v pondělí jsme většinu dne trávili s babičkou a maminka spala a snažila se vyléčit. Barunka se v pondělí 20. května poprvé postavila na nožičky, když se opřela o moji malou židličku nebo o dveře myčky. Moc se zlobila, když jí maminka sundala dolů.

Žádné komentáře:

Okomentovat